АктивКонтроль

3D-візуалізація стану бізнес-процесів

Повний контроль з першого погляду

АктивКонтроль – самодостатнє програмне рішення, яке дозволяє провадити в автоматизованому режимі моніторинг відповідності організаційних бізнес-процесів попередньо заданим параметрам, а також візуалізувати різні стани системи – від «усе у нормі»... до «криза системи».

АктивКонтроль здатний відслідковувати та контролювати всі без винятку бізнес-процеси, від управління персоналом і до управління фінансами. При цьому АктивКонтроль може паралельно взаємодіяти (контролювати параметри) з необмеженим числом програмних рішень. А це означає, що АктивКонтроль може служити єдиним центром контролю й оповіщення про стан всіх бізнес-процесів в організації.

Унікальність даного рішення також полягає у тому, що АктивКонтроль може інформувати свого «хазяїна» не тільки в рамках локальної мережі, але й віддалено, наприклад, засобами електронної пошти, ІCQ або SMS!

АктивКонтроль може бути впроваджений трьома способами:

1) як додаток до HRM-системи «ПерсоналАктив» (поставляється безкоштовно);

2) разом з HRM-системою «ПерсоналАктив» з паралельним контролем інших інформаційних баз і потоків (оплачується тільки інтеграція з іншим програмним забезпеченням);

3) окремо, тобто без HRM-системи «ПерсоналАктив» (оплачується вартість поставки ПЗ «АктивКонтроль», а також інтеграція з іншим програмним забезпеченням).